چه درمان بهتر از دیالیز برای نارسایی کلیه با کراتینین 8.2 است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان بهتر از دیالیز برای نارسایی کلیه با کراتینین 8.2 است

در درمانگاه، کراتینین 8.2 نشان می دهد بیماری کلیوی است به بیماری کلیوی مرحله نهایی پیشرفت، و علائم و عوارض بیشتر و بیشتر ظاهر می شود. به طور کلی، دکتر دیالیز به بیمار توصیه خواهد کرد. اما آیا می دانید که دیالیز است که بهترین درمان برای بیماری که در این وضعیت هستند.
چرا دیالیز است بهترین انتخاب برای نارسایی کلیه با کراتینین 8.2 نیست؟
سطح کراتینین 8.2 بسیار بالاتر از سطح نرمال. که نشان می دهد که بسیاری از مواد زائد در بدن خود را معطل وجود دارد. به رک و پوست کنده، دیالیز می توانید تمام سموم از بدن به طور کامل از بین نمی برد. اگر این سموم در بدن شما باقی بماند، آنها نه تنها کلیه شما را مختل بیشتر است، اما همچنین می تواند عوارض دیگر شود. بنابراین، برای درمان بیماری کلیه خود را، دیالیز است که بهترین انتخاب نیست.
چه درمان بهتر از دیالیز برای نارسایی کلیه با کراتینین 8.2 است؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از گیاهان دارویی طب سنتی چین، می توان آن را یک جایگزین خدای دیالیز. چهار تابع اصلی، ضد انعقاد، ضد ترومبوز، ضد التهاب و بزرگ عروق خونی آن، آن را نه تنها می توانید کسانی که نشانه های نارسایی کلیه از بین بردن اما همچنین می تواند کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنها را از آسیب بیشتر.
با کمک میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 8.2 می توانید فرصتی برای یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز است.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: